måndag 30 januari 2012

Ledig vecka....

 Förra veckan på väg hem från Rosersbergs slott, stannade jag till vid Blomsterlandet. Denna söta Campanula fick följa med hem.
 Likaså den här..."Plättar i luften" och den fina lilla krukan.

Det blev så fint på min sekretär som pappa har gjort.
 Nu har jag jobbat fem nattpass, gick av i morse, och har drygt en veckas ledighet framför mig. Härligt!
 
Men det finns ju alltid något att göra, först blir det ett besök hos pappa i morgon. Sen hoppas jag på fint väder så Harry och jag kan lämna hemmet och löptikarna ;o)

Men i kväll blir det bara tända ljus och lite soffhäng. Känner mig ganska seg och mör efter mina pass.


5 kommentarer:

  1. Puh, va skönt att du äntligen är ledig! Så du har löptikar hemma, ingen som ska paras då?
    Drygt för stackars Harry, måste du ha dem separerade?
    Njut nu och ha det lugnt och skönt ett tag
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Skönt för dig att dega lite i soffan. En härlig känsla att veta att man är ledig framöver. Passa på och njut. Vi har varit på F & S på ett medelgympapass och sen var vi en stund på gymmet och körde lite armar och lår. Ska snart åka skidor i Alperna och vill ju orka backen ner :)
    Ha en skön och innehållsrik vecka

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så fint!
    Skönt att vara ledig.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Jodå här hr det firats födelsedagar och varit flytt. Själv har jag mest tagit del bildmässigt :( seg sjuka..

    SvaraRadera
  5. Men så fint du har det..ljuslyktorna är magiska där på din fina sekretär..
    Ja men då är du värd lediga dagar nu..ha det gott o njut när vi nu går in i februarimånad..:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4