torsdag 26 januari 2012

En tur till Rosersbergs slott


 Ni som följt mig länge vet ju att jag har en favoritplats...såväl sommar som vinter. Rosersbergs slott med omgivningar.
 Hm....
 Harry var med så klart. Prinsessorna var hemma...löptider ;o)
 Älskar att promenera utefter Mälaren.
 Så vackert.
 Här brukar jag fika, det brukar stå en bänk här. Men den var borta...kanske på vinterförvaring.
 Och jag hade dessutom inget kaffe med mig i dag.
 Allén upp mot slottet.
 
 Rosersbergs slott
 Ett vackert slott.
Avslutar med min lilla slottsherre.

9 kommentarer:

  1. å vilka vackra bilder du visar från er härliga promenad!va snö ni har fått!må så gott

    SvaraRadera
  2. Men så vackert och fridfullt det ser ut , tack för att jag fick "följa" med dig dit genom dina vackra foton :)// Anita :)

    SvaraRadera
  3. underbar slottsherre!!! Ha, ha japp de två alternativen har vi denna månad födelsedagsfirande kontra sjukdom!

    SvaraRadera
  4. Åhhh vilka underbara foton. Magiska.
    Önskar dig en trevlig kväll
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Mälaren verkar fint, och slottsherren vart som pricken över i:et :)

    SvaraRadera
  6. Men jisses! Här har det hänt grejer läser jag! Både trevliga och otrevliga...fy sjutton för inbrottet!!!! Tur att det inte blev värre! Ryyyyser!

    Fniss...f´låt....kattan o tulpanerna! Och slottsherren är så fiiin! Prinsessorna också!
    Kramen!
    Ragnvi

    PS. Dina barnbarn...underbara!

    SvaraRadera
  7. Vilken trevlig blogg du har. Förstår att det blir mycket jobb med tre olika bloggar. På min blogg händer ingenting just nu, men vi kommer igen. Slottsherren är tjusigare än nånsin. Colliekramar

    SvaraRadera
  8. Vackra bilder=) Speciellt vackra Harry.

    Ha en gooooo söndag, kramen

    SvaraRadera
  9. Härliga slottsbilder och bilder vid vattnet. Slottsherren är väldans tjusig.
    Men oj vilket elände för din pappa! Så otäckt med inbrott. Men ändå gick det bra. Han är tuff din pappa.Det hade ju kunnat sluta helt annorlunda..ryyys!
    Hoppas han inte får några men efter detta och blir rädd för att vara själv.
    Men han är en klok man och verkar hantera det bra.
    Hoppas allt är bra med er! Själv har jag bara lite kvällshosta kvar.Peppar, peppar! Allt gott! KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4