tisdag 10 januari 2012

Välkommen till min nya blogg




Ja varmt välkommen till min nya blogg. Ni som känner mig vet ju att det inte har varit så mycket bloggande på senaste tiden. Har varken haft lust eller tid...dels kom det ju ett 100-årskalas emellan. 

Mycket slit och pyssel var det, men absolut värt allt slit. Pappa var så glad över all uppvaktning. Och jag själv har fått så mycket positiva kommentarer från släkt och vänner. Det var stort...inte bara för pappa...utan för många i hans närhet.

Och om jag ska återgå till bloggandet så har jag inte tyckt att jag hade så mycket att skriva om. Och i ärlighetens namn blev det för mycket med flera bloggar. Så nu blir allt samlat i en och samma blogg. Och nu när vi är i början på det nya året 2012 så börjar jag om...och tänkte att jag kanske får lite fart med en ny blogg. Har fixat och trixat och börjar väl bli nöjd. Men man kan ju alltid ändra efter hand.

Så än en gång välkommen till min nya blogg!!!

Pst! Det finns länkar till mina tidigare bloggar längre ner på höger sida ;o)

10 kommentarer:

  1. Först att kommentera...jag själv ;o) måste ju testa om det fungerar.

    SvaraRadera
  2. Hejsan.. va kul du oxså har blogspot nu då :) Visst kan man ändra efter hand här.. byta mall och header. Nu finns det uppdatering på blogspot, men jag har bara testat ett par gånger.. Kanske du gjort din i den nya. Man vänjer sig vid det mesta :) Klart du har haft fullt upp med födelsedagen för din älskade pappa .. förstår dig så väl :) Det är inte alltid man har lust vare sig att va aktiv på bloggen eller på andra sociala sidor som facebook och Goggle+ .. Just nu är jag lite down på grund av en del runt om mig, men sånt kan man ju inte skriva rakt ut precis. Trubbel är inte alls kul, det tar ner en ett eller flera trappsteg. Nu är i alla fall min mamma lite bättre.. hoppas det varar en tid nu. Inget kuligt alls när hon är Down .. ska fråga där uppe nu om hennes mediciner ändrats .. för det var tal om det. hennes röst som varit så himla svag är plötsligt högre så man kan höra henne som förut och betydligt piggare i snacket. Du har en dunderpappa du Nilla.. tänk 100 år och så pass pigg med jeans o allt :)
    Nä du nu ringde mamma igen.. men idag ska jag inte ge mig upp dit.. Tar en runda i morgon.. för helst vill hon att jag kommer var dag ;) Nu sa hon, du behöver inte komma idag.. vi tar det i morgon.. känner samvetskval att jag inte gått ut med henne på ett tag.. men du vet som hon varit en tid förut har det inte gått. Kram från mej till dej.. Hojta till fler gånger.. jag ska lägga in din sida hos mig så jag ser när du uppdaterat :)

    SvaraRadera
  3. Hallå igen.
    Inte krånglar det inte.
    Går hur lätt som helst det här :)
    Tror det här blir bra jag :)
    kram igen.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Det här blir bra, jag följer dig nu på bloglovin.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  5. Kul att se dig igen, har allt tittat efter dig ibland ;)

    SvaraRadera
  6. Här kliver jag in i ditt nya fina rum, trivs redan ypperligt! Jag hoppas få följa dig och din kamera på färden!
    Kramen från pörtet

    SvaraRadera
  7. Ååhh så kul att du hittade till mig så jag fick upptäcka ännu en fin blogg. Så din pappa är 100 år! Fantastiskt!
    Kul att du beslöt dig för att fortsätta skriva och visa vackra bilder.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  8. Aha...så pass nya tag..ja det är härligt då kan man få njuta av dina goa bilder från när o fjärran..

    Fin look har den din nya sajt..

    SvaraRadera
  9. å så vackert du har det här i din nya blogg.va roligt att allt blev så lyckat på din fars 100årsdag. kramen

    SvaraRadera
  10. 100-årskalas, det var inte illa!
    Så ungdomlig och pigg din pappa ser ut. Och vilken uppvaktning han fick.

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4