onsdag 18 januari 2012

Ängsjö friluftsområde.


Trots en dimmig och gråmulen dag...

Tog vi en tur med bilen.....Harry och jag.

Det blev en tur till  Ängsjö friluftsområde.

Det var alldeles tyst och stilla...inte ett ljud hördes.

Trots det grå och disiga vädret var Mälaren vacker.

Men isen har inte lagt sig, så skridskoåkare göre sig inte besvär ;o)

Vi fick i alla fall en härlig promenad trots det tråkiga vädret.

Och vackert är det utefter stranden, hur som helst.

Och vacker är han...lille odågan Harry ;o)


Harry fick springa lös i dag...vi var rätt ensamma där.

 

Mattes söta lilla Harry...i dag skötte han sig ganska bra...och var ett trevligt sällskap.
 
Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Harry är en liten sköning..menar du att han kan vara lite busig o olydig :) näääe han ser så snäll ut..:) så härligt det måste vara att gå på långpromenad med harry..coolaste namnet jag vet på en hund.

    SvaraRadera
  2. Sicken sötis han är Harry. Och vilka härliga bilder.
    Snart är det vår och då ska jag ut och krypa i gräset, älskar att fota utomhus, tyvärr har det stått still ett tag...
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. vad vackert det ser ut där å så härligt med en promenad i stillheten där,och sällskapet du hade är ju världens sötaste:) kramen

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder från Ängsjö !!! Så vackert och jag är ju enormt svag för Harry också :) Vilka vackra inredningsbilder du även lagt upp , helt underbart med vitt :)// Anita :)

    SvaraRadera
  5. Han är väldigt söt Harry! Jooo jag var arg..på ett barn, en riktig energislukare=)

    Men det gick över...kram

    SvaraRadera
  6. Hej, du hittar verkligen alltid de bästa ställena! Man kan inte tro att man kan hitta öde stränder i storstaden! Fast jag vet inte var det ligger, namnet kändes inte alls bekant.
    Här sitter gubbarna o pilkar på isarna, medan jag tycker det ser rent livsfarligt ut. Själv går jag inte på isarna innan jag ser att det går bilspår där, haha
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Morning! Nu tror jag Ditte kan bli kär igen...såå fin han är Harry! Och vilket underbart promenadstråk! Skönt när hundarna kan få vara lösa!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  8. Vilken lycka för Harry att springa fritt i dett fina område. Man ser hur lycklig han är, benen for väl som trummpinnar... :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4