måndag 16 januari 2012

Ut med julen...och in med ljuset...

 I går var det ju tulpanens dag...fick jag veta. Så då var det dags...ut med julen och in med det vita.
 
Bara en enda liten tomte kvar...som vakar över sin lilla gran ;o)
Nu läser jag och planerar.
 Vitt....
Vitt....
Vitt....
 
Men fortfarande så lyser lyktorna...mysigt! 

I dag blev det besök hos pappa....ja, i går också. Han behövde lite tabletter från apoteket...så det blev en extra tur i dag. Vi fikade och tittade lite på tv. Han är så glad och tacksam för besök....och sen gör han ju världens godaste kaffe.

I morgon blir det hundvård för hela slanten...sen hoppas jag på några fina dagar med långpromenader med de fyrbenta. Och torsdagen är vigd till de goa "Grabbarna Bus"








6 kommentarer:

  1. Har en rejält fällande hund, borstade bort en hel drös igår. Ett bad brukar hjälpa också...
    Fick middagssällskap av min pappa idag, trevligt.

    SvaraRadera
  2. Vitt är så fint i inredning och vita tulpaner.. älskar tulpaner. Visst katten det var Tulpanens dag idag.. det läste jag ju om. Inte haft tid att blogga så mycket idag. Varit hos Tandis igen och hos mamma o fikat :) Så kul att läsa att din pappa mår så bra och att han lagar så gott kaffe :) I morgon är en annan dag:) Kram o ha de..

    SvaraRadera
  3. Snyggt har du=)

    Jodå resa beställd vi åker den 3.e mars, borta tre veckor, ska bli underbart:-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan
    Så roligt att du kikade in hos mig =)
    Vitt är underbart hihi.
    Ska kika mer hos dig nu.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Åh men du den boken kan få oss alla att spinna och vilja förändra..lite vit färg är ibland allt som behövs..

    SvaraRadera
  6. Hej på dig och vad roligt att du hittade till mig och framför allt att du gav dig till känna!
    Så roligt och "se" vilka som läser!
    Den boken du visar gav jag till en vän när hon fyllde år, men hon var tvungen att lova mig att jag får låna den =)

    Kram Anna Lena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4