söndag 19 februari 2012

Vad ska jag bjuda på i dag då?


 En tripp till Ystad, kanske.
 En promenad efter gågatan .
 En mysig liten affär.
 Många fina gamla skyltar finns det.
 Vissa gator var nästa helt tomma. De flesta håller sig till gågatorna i centrum.
 Så vackert med de gamla korsvirkeshusen.
 Full fart på torghandeln.
 Vi besökte flera krukmakerier.
 Och här måste vi ju bara titta in.
 Och som alltid...paus vid havet. Laxpaj, kaffe och en hallonmuffins...om jag inte minns fel ;o)
Ha en bra vecka...jag ska jobba och hoppas att jag håller mig frisk nu...peppar, peppar.



9 kommentarer:

  1. Ja det är så mysigt i Ystad. Mysiga hus och gränder. Var där för några år sedan och minns att barnen åkte något litet tåg som gick runt där. Wallander såg jag dock inte :D

    SvaraRadera
  2. Härligt, förstår att du längtar!

    SvaraRadera
  3. Ystad..himmel jag måste dit det ser väl jag det..det är toklängsedan sist.. så vackert så intressant jag blir så lycklig av dina tips..

    SvaraRadera
  4. Hihi snart slipper jag nog åka dit ner om du fortsätter leverera alla dessa fina kort! Nä precis tvärtom är det förstås, man blir nog snarare mer och mer sugen på att se med egna ögon!
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Där såg det riktigt mysigt ut.
    Härligt att du visar såna här bilder, man ser ju vad man missat =)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Ja, nu är det ju bara så att det måste vara slut med sjukdomarna!!! vi har då gjort VÅRT!! Kram

    SvaraRadera
  7. Ystad har jag varit.. vi campade med husvagn en bit från själva City,så vi trampade in dit några gånger på en vecka.. fint o pittoresk liten vänlig stad :) Fina blider du bjuder på. Ha de gott o hoppas du inte blir sjuker nu igen. Kramiz

    SvaraRadera
  8. Hej på dig o tack för dina goa rader hos mig! Nu håller jag tummarna att du fortfarande är frisk!!! Måste vara någon som smittar dig hela tiden kanske?
    Underbara foton från underbara Österlen!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar stad..får nog ta mig en tripp dit=)

    Ha det gott..kramen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4