tisdag 7 februari 2012

Längtar.....

Tillbaka till Thassos
Var hemma hos dottern och åt en fantastiskt god lunch i dag. Hon vabbar en sjuk liten Milton...öroninflammation. Stackars mormors lilla kille.
Och vi började prata om vår Greklandsresa som vi gjorde för två år sedan. Det var hennes 30-årspresent. Och det var bara vi två som åkte. Ett kärt minne som jag bär med mig...mest för att det bara var hon och jag. Sen var det ju en väldigt, väldigt trevlig vecka överlag. 
 Mycket, mycket gott att äta. Och vi träffade trevliga människor.
 Och åkte på trevliga utflykter.
 Såg så mycket vackert.
Tur att jag har alla härliga foton att titta på. Jag måste ta mig i kragen och göra ett Greklandsalbum...någon gång ;o)



10 kommentarer:

  1. Åh så härligt. Jag har vart i grekland en gång, men det är snart 10år sen...
    Härliga bilder!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, jag blir riktigt sugen, älskar vitkalkade hus och de blir ju så vackra mot Medelhavet och den blå himlen.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Härliga, varma, färgglada, vackra bilder du bjöd på nu.
    Man blir så glad av sånt.

    Dags att planera en ny tur kanske?
    Kramar i snöfallet.
    Synnöve.

    SvaraRadera
  4. Oj så härligt det där såg ut! Jag har aldrig varit i Grekland men kan känna att jag vill dit.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Thassos..jag minns det som igår..du..Grekland är magiskt..
    maten värmen och de så sammetslena nätterna..

    SvaraRadera
  6. mmmm va härliga bilder förstår att du längtar tillbaka dit,blir det nån resa iår?kramen

    SvaraRadera
  7. Tack för att vi får följa med via bloggen! Underbara foton!!!!
    Hoppas det onda i örat försvinner på grabben!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  8. Det såg RIKTIGT härligt ut! Har aldrig varit i Grekland, men jag vet vart den goda maten kommer ifrån ;)
    Jag hoppas att jag och lillskrutt kommer iväg till Gran kanaria i Mars, men vi får se.
    Kram Anna Lena
    Hoppas du mår bättre nu =)

    SvaraRadera
  9. Det ser ju inte så pjåkigt ut, skulle man väl kunna tänka sig! Salladen ser riktigt god ut.
    Usch, att du fick vinterkräksjukan. Hoppas att du är helt återställd nu!

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  10. Jösses vilka fina bilder!! Förstår att den veckan finns kvar i dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4