fredag 3 augusti 2012

Hur fort kan en sommar gå........

Alldeles nyss stannade vi här och fikade tidigt på midsommardagens morgon.
Så gott med kaffe utefter vägen.
Förväntansfulla inför en lång vistelse på Österlen.
Men vips var de fyra veckorna förbi, och vi är hemma igen. Men med många foton och härliga minnen med oss.

Jobbat några nätter har jag också gjort, tittat till pappa några gånger. Varit ute med dottern och plockat kantareller. Så nu är vi inne i den vanliga lunken igen. Men förhoppningsvis med många fina dagar på hemmaplan också ;o)

4 kommentarer:

  1. Skön att allt är som det ska. Välkommen tillbaka. Jag undrade just vart du tog vägen. Ledigheter går alltför snabbt.
    annika

    SvaraRadera
  2. Alldeles för fort, på Måndag är det jobb igen. MEN får hoppas på en varm sensommar.

    SvaraRadera
  3. Tiden springer ifrån oss, så känns det ibland...För egen del går tiden snigelaktigt långsamt, jag vill flytta NU!
    Men, nu är det OS o jag njuter av varje minut, plockar lite svamp när andan faller på o några blåbär slinker också ner i korgen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så roligt att du är här igen , jag har saknat dina vackra bilder . Jo du har rätt , vi är nog många som ställt oss frågan vart tog sommaren vägen // Många kramar från Anita :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4