torsdag 16 augusti 2012

Var tog sommaren vägen????


 
 Tänk att det snart är fyra veckor sedan vi satt och fikade här vid havet i Vitemölla.
 Vår "egen" rastplats.
 Vi åker alltid ner här och fikar en sista gång, innan vi lägger i växeln för den långa vägen hem.
Nu har jag några dagar ledigt, sen kommer min "hästvecka" när det bara blir jobba och sova.
Och när jag vakar av efter mina fem pass så är det knappt en vecka kvar av augusti. Känns onekligen lite deppigt.
Tur att jag har så många härliga foton från sommaren att njuta av.
Och inser ju när jag tittar på dem, att sommaren har nog varit lika lång som alla andra år. Vi har ju hunnit med en hel del. Men jag blir bara så¨deppig när den går mot sitt slut.
 Det bästa den här sommaren var i alla fall att "Grabbarna Bus" med föräldrar kom och hälsade på oss på Österlen, i drygt en vecka.
 Vi hade härliga dagar, med massor av olika utflykter.
 Och tänk att de badade trots att det nog inte var mer än 13-14 grader i havet.
 Milton 6 år.
Så fin och klok liten kille. 
 William 11 år.
Storebror...och mitt första barnbarn.
 Oliver 9 år.
 Så fina killar jag har.

12 kommentarer:

  1. Ja tänk vilken skatt du har i dina fina killar! Tycker du vårdar den skatten väligt bra oxå! Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina killar!! Tycker ju namnen Moltas och Milton passar så fint ihop. men se någon Milton har jag inte fått ;) är givetvis mycket nöjd med fröken Amenine.

    SvaraRadera
  3. Ja men du om manbär på solen inom sig då går vardagen lätt då tar man hösten med ett leende. Och har man dessutom ett hlet gäng goa killar till barnbarn då är det lycka. Så goa blider så fyllda av livsglädje.

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder och finfina pojkar! Visst känns det alltid lite vemodigt när hösten kommer, men hos oss har vi denna vecka haft typ tropisk värme, så nu tar jag liiite gladare emot hösten, än om hela sommaren bara hade regnat bort...
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. mmm vilka otroligt vackra bilder å va fina barn du har. men sommaren försvann men just nu är den tillbaka en stund här hos mej å jag hoppas den fortsätter länge:)

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder och vilka mysiga killar du har , och jag håller med dig att när hösten kommer så känns det åter vemodigt på nått sätt // Kramar och nu hoppas vi på en underbar höst med vackra färger :)

    SvaraRadera
  7. Jo nog är det alltid vemodigt när Sommaren går mot sitt slut, håller med dig!
    Vilka fina barnbarn du har- vilken skatt!

    SvaraRadera
  8. Hoppas att vi har värme länge ännu fastän sommaren börjar lida mot sitt slut. Verkligen jättefina foton du har att njuta av och som minne av sommaren som gick !
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Ja det känns vemodigt när sommaren går mot sitt slut=(
    Men idag är det varmt men ingen sol som dom lovade..men den kanske dyker upp.

    Ja du ang min blogg, den där jäkla kossan dyker upp titt som tätt.
    Ha en fin dag, kram kram

    SvaraRadera
  10. Ja du är också begåvad med så många fina killar, en tjej vore väl också skoj, kanske i framtiden?
    Vi ska träffa alla Hasses barn och barnbarn kommande helg då yngsta dottern blir 25. Tänk, hon var 6 år då Hasse och jag träffades...
    Ja du har ju rätt i min längtan efter hösten men däremot längtar jag inte ett dugg efter mörkret som också lägger sig som en filt över tillvaron. Framför allt de mörka kvällarna är ingen favorit trots tända ljus och myspys.
    Hoppas du pallar med hästveckan...
    Kramen från pörtet där nu flyttkartonger ska börja fyllas

    SvaraRadera
  11. Fina barnbarnskillar. Vackra bilder från sommaren som just inte blev av. Hoppas att din hästvecka snart är slut så du får lite ledighet.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  12. Det känns lite vemodigt när sommaren börjar ta slut. Roligt att ha många fina sommarbilder att titta på i vinter.
    Kul med sonens torp, det var många fina detaljbilder du tagit där!

    Kram Agneta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4