fredag 13 april 2012

Jag kom visst av mig.....

 Hittade så söta lavendelfärgade skålar i går.
 Plus kaffemuggar...inte alls dyra...och frukostkaffet smakade särskilt gott i dag ;o)
 Min Mårbacka blommar nu.
 Och min nya lilla Äggskalspelargon står i knopp...ska bli spännande att se hur den ser ut.
 
Annars så går det lite trögt just nu. Det var en dryg påskvecka. Jobb må & tisd natt, sen fre, lör och sönd natt. Vet inte om jag har hämtat mig riktigt än.
 Ont som bara tusan i kroppen. Det här vädret gör ju inte saken bättre. Och sen har jag gett mig den på att jag ska få ordning på Harry...och för den delen Greta & Havanna också. De är inte guds bästa barn de heller...även om de ser ut så ;o)

Så nu travar jag på morgon som kväll. Långa promenader med mycket social träning. Och faktum är att det ger ju resultat. Och det är väl det som gör att jag fortsätter trots min "fibrovärk". För den är inte rolig just nu. Jag är ingen vän av värktabletter...men nu finns inget annat att göra...bara att knapra på. Annars blir jag sittande i en stol hela dagarna...och det vägrar jag!

Slutgnällt!!!!!


6 kommentarer:

  1. Ahh, precis mina färger ju!!

    SvaraRadera
  2. Hej, vad du är duktig som kämpar på med hundarna! Jag behöver också social träning både för egen del och för Blinka men var får man det här på vischan?
    Vi träffar oftast inte en kotte på våra långa skogspromenader.
    Jag hoppas också vädret blir lite gladare snart, inte alls kul med kylan och regnet som hänger i luften.
    Trevlig helg på sig/Kram

    SvaraRadera
  3. Bra att du är viljestark vad gäller din motion. Hundarna hjälper dig att komma ut förstår jag.
    Men nu får du allt ta och berätta var man kan få tag i de skålarna och muggarna...absolut en favoritfärg hos mig. Kanske att det märket finns här i närheten?
    Hoppas på en lite soligare och varmare helg så det kan bli lite trädgårdsarbete.
    Ha en härlig fredag

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra bilder=) Önskar ibland att jag hade en hund så jag var tvungen att ge mig ut på långa promenader i ur&skur.

    Men va jobbigt att du har såå ont, jag får också ont i lederna när vädret är skit, men jag antar att min värk bara är en fis i rymden mot din.

    Var rädd om dig stoooor kram

    SvaraRadera
  5. Inte blir man piggare av dagens snöoväder heller!
    Det var en fin färg på porslinet.
    Så roligt att dina socialtränings-promenader med Harry ger resultat. Det gör ju att man orkar lite till.

    Hoppas att du får en bra helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  6. Så vacker färg på porslinet :) Så jobbigt att ha fibro :( Vet hur det är att ha värk , och så jobbigt då det inte syns utanpå hur man mår inuti , hoppas att inte värken håller i sig // Många kramar från mig Nitas

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4