onsdag 18 april 2012

Den här bloggposten vaccinerar 95 barn


UNICEF vaccinerar i Elfenbenskusten © UNICEF/Asselin

 Då jag publicerar den här bloggposten vaccinerar jag 95 barn runtom i världen mot stelkramp tillsammans med Apotek Hjärtat. 
Har du en blogg och vill vaccinera ytterligare 95 barn? För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial på unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj

Bloggkampanjen
tillsammans med Apotek Hjärtat är en del av vår årliga kampanj ”För varenda unge”. Under en månad anstränger vi oss lite extra för att värva nya Världsföräldrar. Bland annat genom Humorgalan som sänds i TV4 den 1 maj kl 20.

2 kommentarer:

  1. Ljuvliga pelargoner härunder..längtar tills jag får börja plantera utomhus=)

    Jag kommer ju aldrig ihåg att köpa kamomillte, attans=(
    Men nu måste jag nog till läkare, fruktansvärt rött och geleigt. Det värker ända upp i pannan.

    Bra inlägg, kram kram

    SvaraRadera
  2. å va bra det verkar ska kolla in det, kramen till dej

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4