tisdag 2 april 2013

Länge sen....

Men i dag blev det äntligen en tur till Rosersbergs slott med omgivningar.
Först tog vi en promenad ner till grillplatsen.
Solen värmde skönt.
 Än låg isen kvar, men det knakade och brakade oroväckande om den, så inte blev det någon promenad där inte.
Vackert var det i alla fall. Men nu längtar jag efter blått solstänkt vatten.
Sen blev det en stunds lek i hagen med bästa Maya.
  Ozzy var med en stund också, men hamnade inte på bild.
 Maya tog första doppet i dag ;)
 Här spanar hon på oss från en höjd.
Och här kommer Harry i full fart.
 
En härlig eftermiddag blev det. 

5 kommentarer:

  1. Prins Harry han har det bra han .Han får leka på slottsbacken och trilla runt i grevskapet.

    Nu är det gott att leva.

    SvaraRadera
  2. Så härliga hundbilder! Men det var väl lite tidigt för det första doppet?!
    Jag vill också ha blått solstänkt vatten. Men i vår vik är isen 53 cm tjock. Undrar om den har smält till sommaren?

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra byggnader ni besöker. Tänk om man bodde i ett sånt hus! Trist att städa men kul att ha så många rum...jag skulle kunna fylla dem :)

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  4. Morning! Nu har jag suttit en god stund här på jobbet...och njutit av dina foton! Allt från hundar, påskpynt o blomster! Härligt!
    Såg på TV igår kväll...Mitt i Naturen...undras om det inte spelades in i dina trakter...
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  5. Härligt ser det ut...men nu längtar jag efter vår&värme. Tröttsamt att småfrysa hela tiden =(

    Kram kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4