måndag 15 juli 2013

Jansro


Ett för mig nytt utflyktsmål på vår lilla Österlentripp tidigare i somras.
Ett helt makalöst litet ställe.
 Ni som inte har varit där...ni har ett trevligt utflyktsmål kvar.
 Och ni som har varit där...längtar nog precis som jag....tillbaka!
 Den här trädgården har visats på tv.
 Det har skrivits artiklar i olika tidningar.
 Den ger så mycket inspiration.
 Ett helt makalöst ställe.
 Man kan strosa runt hur länge som helst...trots att det inte är någon stor trädgård.
 Men det finns så mycket att upptäcka...och inspireras av.
 Och ett mycket trevligt mottagande av ägarinnans mamma, som hjälper till.
 Titta på bilderna och bara njut.









Jansro  ett ställe väl värt att besöka. Finns i Skillinge på Österlen.

Och nu är jag snart där igen...på mitt älskade Österlen. Den här gången en längre vistelse.

8 kommentarer:

  1. men gud så vackert vilka underbara bilder ,det måste varit som en dröm att strosa runt där:)

    SvaraRadera
  2. Åhh så vackert , synd att det är så långt bort för mig , men tur att du delar av med dig av dessa underbara bilder då får jag ju njuta av dem ändå :) Och till sist ett STORT GRATTIS till ditt nya lilla barnbarn :) Kramar i massor från Anita

    SvaraRadera
  3. hoppas du haft en underbar dag idag med :)

    SvaraRadera
  4. Hej, det där stället andades verkligen Nilla-känslor, fantastisk miljö! Är det en fyr från början?
    Ja nu är du snart där nere och njuter, o det unnar jag dig!
    Varma kramar från pörtet

    SvaraRadera
  5. Oj oj oj..så makalöst härligt. Jag ska minsann komma ihåg detta ställe om- uti-fall-att jag trillar runt på Österlen.Jag kan tro att du njöt o hittade en massa intressanta idéer att ta med till dina trädgårdar.:)

    SvaraRadera
  6. Vilket ställe! Det ska jag komma ihåg. Vi hade tänkt åka till Skåne i sommar men nu hoppas jag på nästa år i stället.
    Så skönt att lilla Lennon är frisk! Men så jobbigt med inbrott hos din pappa igen.

    Hoppas att du får en härlig vistelse på Österlen!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Åhh va vackert helt fantastiskt fint!

    Antar att du har sköna dagar i ditt paradis, kram kram

    SvaraRadera
  8. Tänk, det här stället har jag tänkt besöka flera gånger men det har aldrig blivit av. Nu när jag ser dina vackra bilder inser jag ju att det verkligen är dags för ett besök. Ibland är det lite lätt att bli hemmablind. ;)

    Jag hoppas du njuter av sköna och soliga dagar på Österlen och har det riktigt gott!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4