fredag 26 oktober 2012

Vilken tur......

Att jag tog med mig kameran och Harry i går. Väderleksrapporten stämde....strålande sol och klar luft i går. Mot kvällningen kom första snön. I dag minusgrader och vitt på marken.

Vi fick en härlig promenad och kameran fylld med vackra höstfoton. Harry njöt av att springa fritt...hemma väntade systrarna sisters...som gör allt för att få hans uppmärksamhet just nu....löptider ;o)


 Härliga stigar efter Mälarens strand.
 En liten paus i solen vid vattnet.
 Underbara höstfärger.
 Vi var ute i flera timmar.
 Och stoppade in färger och dofter i minnesbanken, inför vintern.
 Ett alldeles grönt träd, bland de annars så höstfärgade träden.
 Kameran klickade hela tiden.
 På vackra gångvägar.
 En underbar höstdag fick vi....jag och....
 
HARRY

11 kommentarer:

  1. Det var bra sagt, att stoppa in bilder i minnesbanken, det behövs nu! Vi har nästan inga löv kvar, varken i träden eller på marken. Men jag var också ute flera timmar igår, roade Blinka med lite agilityträning, hoppa upp på stubbar o sånt.
    Kram från pörtet, hoppas du får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och nu längtar jag ännu mera efter vår kommande valp, det är så attans tråkigt att vara utan hund!!
    Ha en fin helg.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att ni gick igår! Idag har det ju blåst så iskallt!
    Så vackra bilder med alla höstfärger. Den översta med löven mot det blåa vattnet var jättefin! Vilka härliga promenadvägar.
    Finast av alla bilder är förstås den på Harry!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Underbart vackert =) Har precis varit på en isande promenad men inte flera timmar !

    Ha en skööön helg, kram

    SvaraRadera
  5. Härliga höstbilder.Hur mysigt kan det inte vara att sitta på dendär bänken och blicka ut över sjön.
    Var dessutom i Österlen i somras.Hur underbart som helst.
    //Kicki

    SvaraRadera
  6. Men vilka underbara bilder igen ... Så vackra höstbilder och vovven den är bara så vacker // Kramar :)

    SvaraRadera
  7. Oj så vackra höstbilder, ni har ju så mycket löv kvar ännu i träden! Hos oss börjar träden vara alldeles kala, men det blev ljust och fint med lite snö på marken, hoppas nu bara att den inte smälter bort då barnen haft så skoj med sina pulkor och kälkar... ;)

    Ha en bra start på den nya veckan!

    SvaraRadera
  8. Vilken ljuvlig dag ni hade! Och tänka sej att ni har så mycket löv kvar på träden. här är det full vinter idag. Det har kommit 1dm nysnö o allt är bara vitt o vackert. Fast dina bilder på den vackra hösten slår nog det vita kalla. Va bra att ha hundsällskap på promenaderna. Man skulle behöva ha nån som drar ut en.
    Imorgon ska jag gå på en första vinterpromenad tror jag. Jag känner mej riktigt pigg nu, så det gäller att passa på.
    Jag längtar efter att få träffa mina småttingar i Sthlm. Men det ser omöjligt ut. Dom är superförkylda, även Helena. Min doktor vill att jag ska försöka hålla mej ifrån barnbarnen när dom är infekterade och det är dom ju jämt sen dom började på dagis. Usch..det är synd att det ska vara så.
    Vi får väl se när det kan bli.
    Ha det så bra. KRAM på dej!

    SvaraRadera
  9. Många vackra bilder här tycker jag.
    Visst är hösten underbar.
    Nu är den dock förbi här...
    Igår blev det vitt!
    Men jag ska ut och ta några bilder nu, så det är bäst att klä på sig.
    Ha en flott dag idag du med.
    Kram.

    SvaraRadera
  10. Morning mitt i härligheten! Här står de flesta träden nakna o svarta just nu...alla löven bortblåsta nästan.
    Har nu suttit en god stund o läst ikapp hos dig och njutit!
    Jag bloggar inte ofta...
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4