måndag 9 mars 2015

Veckans tulpaner


Förra veckans tulpaner sjöng på sista versen...
Och blev utbytta mot dessa skönheter.
 Lyxfrukost kostade jag på mig idag, också! Det gör jag ganska ofta. Behövdes som uppladdning inför mina stundande jobbnätter. Orken är liksom borta. Det tar på krafterna med bröllop. Och den här helgen var det kalas för barnbarnet Oliver. Och en förkylning på det. Men det är bara att vila och hämta nya krafter. Känns bra när vårsolen skiner i alla fall.
Det blev inte bara tulpaner, det blev en Streptocarpus också. Härlig blå färg som lyser så fint i solen. Sånt som man blir glad för.

4 kommentarer:

  1. Vilken frukost!!! Det ska ja nog göra till helgen, bra inspirationstips! Härliga tulpaner! Må så gott!
    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder Du visar! Ja det kan jag tro att det krävs en rejäl frukost. Bröllop är det inte var dag. Härliga bilder på Herr Katt också.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Mums vilken frukost :) Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Somrigare frukost får man leta efter! Hoppas du funnit orken, den brukar lätt försvinna så här års, nästan retfullt när man vill vara som piggast
    Kramen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4