torsdag 26 februari 2015

Barnbarn

 Träffade fyra av mina fem barnbarn i går.
 Milton, lillebror och dotterns yngsta kille.
 Oliver
 Storebror och lillebror...dotterns mellankille.
 Lennon, lillebror och sonens yngsta.
 Lättast att fota dessa små, helt naturlig.
 I går dessutom så pigg och glad.
Härligt att vara både mormor och farmor. Fem barnbarn, det är lycka. Så det fattas ju två stycken, Elvis var på landet med sin pappa. William fick jag visserligen fotografera, men inte visa upp för någon.

7 kommentarer:

  1. Så fina killar. Vist är de härliga de dära barnbarnen. Vi har två flickbarnbarn.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Åh såna fina små troll. Jag förstår att det är en skatt att ha dem :-)
    Jaså. det är Hälsingland som gäller nu! Jag älskar det vackra Hälsingland jag oxå. Det händer då och då att vi styr kosan ditåt vi oxå. Särskilt nu när vi har Hubbe (husbilen du vet). Mina svärföräldrar har en stuga en bit utanför Järvsö, så dem våldgästar vi ibland. En underbar plats.
    Ha det så bra och njut i er fina stuga!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du tycker det är härligt med barnbarn! Våra yngsta killar (tvillingar) är bara 15 år, så det lär väl dröja ett tag innan vi blir farföräldrar, men vi längtar redan! :-)
    Äldste killen är 19, men hävdar att han inte vill ha några barn...

    Tack för din hälsning hos mig!
    Kram // AH

    SvaraRadera
  4. Så härligt med barnbarnen på besök! Jag får nog vänta något år ännu har jag på känn ;)

    SvaraRadera
  5. Det märks minsann att vi känt varandra några år nu, med tanke på hur barnbarnen både vuxit och blivit fler. Detta med allergi mot fotografering är så trist, men det verkar drabba alla barn vid en viss ålder. Det går över, men först tio år senare...
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Vilka raringar! Det är underbart med barnbarnen! Vilken lycka att få umgås och gosa, nen hua vad trött man blir... ;) Det är bra skönt att släppa ansvaret och "lämna tillbaka" dem igen. Men strax börjar längtet!! ;) Tack rara Du för gulliga kommentarer på min blogg!
    Kram Annica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4