fredag 18 januari 2013

Vinterpromenad

 Vaknade tidigt i morse, kallt och ruggigt...tände lite ljus och fick upp värmen.
 Sen blev det en utflykt med hundarna.
 Kallt, soligt och vackert.
 Den vanliga promenaden ner mot Mälaren och grillplatsen.
 Jag vågade mig inte ut på isen, men det fanns andra som vågat tidigare.
 En strålande vinterdag.
 Havanna springer så öronen flaxar...det ser nästan ut som om öronen bildar ett hjärta :-)
 En av de allra bästa vinterdagarna.
 Och snön faller från träden och gnistrar i solen.
 Jaaa vi kommer matte!!!!
 
 Får vi godis nu???
 Det är härligt för hundarna att kunna springa lösa.
 Kallt var det, men håller man sig bara i rörelse så går det bra.
 Det var i kallaste laget för händerna, att fotografera, men jag kan ju inte låta bli ;o)
 Havanna och Greta har verkligen fått användning av sina fina röda täcken.
 Harry klarar sig utan, tjock päls och i rörelse hela tiden.
 Harry spanar efter kompisar i hagen.
 Men vi var ute för tidigt i dag, kompisarna tog sovmorgon ;o)
Men vi hade en härlig dag ändå...Greta, Havanna, Harry och jag.

7 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Visst är det underbara dagar med vinterväder och sol :).
    Ha en skön helg

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. hihi va kul de har vovvarna:) å vilka vackra bilder, kramen till dej

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara vinterbilder..jag blir så glad när det finns sol och ljus i bilder. Dina hundar är verkligen små yrväder där i snön. Jag ser att dom har det väldigt bra med sin matte som vet hur hon ska ta hand om dem på allra bästa sätt. Klart man ska få en liten godis när man pinnat på så raskt. Kanske fick matte en kopp kaffe sedan efteråt..:)

    SvaraRadera
  4. Härliga vackra vinterbilder, men jag gillar verkligen inte att det är såå kallt, brr.

    Ska snart klä på mig massvis med kläder och ta en promenad till sonen, kissen är nog hungrig nu!

    Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder, verklgien vackert! Man ser också att hundarna njuter av att skutta omkring i snön, även om det måste vara kallt om lilla magen när man har så korta ben..=) Söta!

    SvaraRadera
  6. Tänk att även storstaden kan visa upp en underbar vintervy! Och du har tagit bedårande foton på jyckarna! Vi fick tyvärr väldigt lite sol i helgen trots att det utlovats, men dagarna blir ändå längre nu och det går åt rätt håll.
    Ha en fin vecka/Kramen

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara bilder och fina hundar!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow Med kameran i högsta hugg...
Dog 4